2013-02-26

130220 - 130226 Kangin Twitter Update Compilation [10 Tweets]

: 들자 가벼운거 여러번 뛰자 천천히 길게 과한 욕심은 불필요해 ㅋㅋwith my bro.말만해트레이너와 윤재형 ㅋㅋ

: Kangin's tweet: lets lift it(!) the light ones several times(.) lets run(!) slowly but (for) long (distances.) You don't need to be overly greedy ㅋㅋwith my bro. With the trainer who only talks(,) Yoonjae-hyung ㅋㅋ


: ㅋㅋㅋ증거^^

: ㅋㅋㅋevidence^^









:  나 또 우결해?ㅋㅋㅋ정치형 정인누나 죄송합니다 ㅋㅋㅋ

: I am doing WGM again?ㅋㅋㅋJungchi-hyung (and) Jungin-noona(,) I am sorry ㅋㅋㅋ



:  I am a guy that went and came back from Vietnam  






: 음악은 폼으로 하는게 아니라는 말 ㅋ내가 좋아하는 영화 꽃피는 봄이 오면 갑자기 tv에서 해준다ㅋㅋ 좋다 아...진짜 어머니랑 꼭 같이 봐요 최고의 영화 꼭봐요 꼭 꼭 꼭 꼭  

: the saying that 'music is not done just by using looks' ㅋ the movie that I like (cont)  


: 우와~~간만에 my x 석천이형 가게 왔다 ㅋㅋㅋ 인태형 다니엘 희준이형 정현누나 성준이형 너무 즐겁고 또 즐겁다 ㅋㅋㅋ다들 감사합니다 사랑해용 ㅋ  

: Woah~~came to my x Seokcheonnie-hyung's shop after a long time ㅋㅋㅋ (cont)  

 
: 내 새로운친구 영춘이 앞으로 잘부탁한다

: My new friend(,) Youngchoonie(.) Please take good care of it from now on 







credit : Himsenkangin
trans by Teukables
POSTED and re upload HERE BY Sheilanda Park ()
please credit 'sheilanda-superjunior.blogspot.com' as well. kamsahamnida <3

No comments:

Post a Comment