2013-02-26

130218 - 130225 Kyuhyun Twitter Update Compilation [5 Tweets]

: 앗..깜빡하구 캐치미이프유캔 막공날 들어온 서폿인증을.. ㅋㅋㅋ 이제서야 똭!!^^



: 이건 2/3 happy Gyu's day 심촹과 스키장!!!! 보드를 처음타본다는 심촹은 파이팅만큼은 국가대표의 그것과 같았지만 현실은 눈에 파묻히는 것이었다ㅋㅋ

: This (was taken during) 2/3 happy Gyu's day with Shimchwang (at the) Ski Resort!!!! Shimchwang who was snowboarding for the first time had as much fighting spirit as a country representative but in reality(,) he was buried under the snowㅋㅋ


: 심촹생일 슈주걔, 민달프, sm체육인, beatburger, 콜린, 세광이^^ 어둡지만 즐거운 하루ㅋㅋ  

: Shimchwang's birthday the suju kid, mindalf, sm athlete, beatburger, colin, (cont)  


: 난 모태솔로가 아닌데..... 어찌하여 일이 이렇게 흘러가는가..... ㅋㅋ

:  i am not solo since birth..... how did matters go this way..... ㅋㅋ


: 역시 제주도는 다금바리가 짱이~~~~지만 다 팔려서 없으니까 황돔이 짱이야~~!!!! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 힐링하는 중!!!!^^ 예성이형 어디니  

: As expected(,) Jeju-do's hapuku* is the best~~~~but it was all sold and there wasn't anymore so Dentex tumifrons* are the best~~!!!! ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ In the midst of healing!!!!^^ Yesunggie hyung(,) where are you  







credit : GaemGyu
trans by Teukables
POSTED and re upload HERE BY Sheilanda Park ()
please credit 'sheilanda-superjunior.blogspot.com' as well. kamsahamnida <3

No comments:

Post a Comment